Wednesday, December 30, 2009

...Half way there...



Alhamdulillah, dh masuk 20 weeks pregnancy (5 months oredi)... walaupun 1st trimester aku sikit alah, muntah and kengkadang rasa tak sedap badan (1st xperience ) but now aku kembali segar- bugar, menjalankan rutin harian ( basuh baju, vakum, sapu sampah, mop lantai - wlaupun kekadang di larang oleh en. hubby tp aku tetap buat coz tak biasa semak2... hehehe) dan yg paling obvious ialah fasa makan- memakan dgn hebatnya... risau gak asyik lapar and tak leh kalu tak makan nasi masa lunch... hubby ckp makan je jgn pk nak jaga badan masa pregnant nie... aku dapat rasakan badan dah naik (auww scary!!!) ...but still hubby sees that his wife as the sexiest woman in this whole wide world... setiap mlm b4 tdo en. hubby sapukan vit E kat perut sure ckp "u are sweet la syg"... (esp. tang perut yang semakin membesar tue)... oleh kerana ni 1st xperience aku bergelar ibu, dalam 2-3 minggu nie aku asyik terasa nyut-nyut kat perut (tak tau la mcm nie ke yg dikatakan baby menendang atau angin dalam perut...esp. time nak tidur n time mama n babah dia bergossip pasal baby... ooo!!! baby dengar gossip yer..:))... alhamdulillah last scan (17 weeks) my gynae- Dr. fatimah (O&G Hospital Pakar An-nur, Bangi) said that baby aktif n all in good condition.. aku dan en. hubby sentiasa doakan baby sihat & selamat dalam perut mama sampai hari kelahiran nanti. Be good baby ye sayang ;p

XOXO,



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails