Wednesday, December 16, 2009

tAg aBoUt HuBbY!!!


My friends was tagging me this topic... so bosan-bosan aku pun layanzzz benda nie:-


1. First time jumpa with your hubby bila and kat mana?

January 1995... (haha masa sekolah menegah) dalam library Sek. Men. Sains Sultan Muhammad Jiwa, Sg. Petani masa amik ujian nak tentukan aliran tingkatan (Form 1)...

2. Love at first sight?
Herm, ada getar dalam dada... :) tapi masa tue budak2 lagi baru form 1 so, buat derk jer...

3. Who is he when the first time u met him?
Seorang pelajar yang senyap dalam kelas (cam skema) tapi geng budak2 bising n suka kacau budak pompuan...

4. How long it takes for him to ask u out for a date?
uhm... im not remember but after 2 years (tahun 1997) sebelum PMR --- just to wish me luck...

5. First place dating di?
Central Square , Sg. petani ( Time outing form 4)...

6. How he proposed?
Si dia melamar (ayat tak tahan) masa lepas abis SPM tapi Oh-oh, bukannya bend on his knee or so whatever.. Ngeeeee, si dia tanya whether I sayang n cintakan dia ke tak?.. :) The best part is, si dia meluahkan kata2 ...At that time, I tahu yang dia IKHLAS n I agreed!!! :)

7. Special date with your hubby?
Hubby bday --- 10 June
My bday --- 12 October
Solemnization --- 8 August 2008

8. Changes that he asked you to do?
1) Jangan kuat merajuk sangat!!!
2) Kurangkan membebel!!!


9. What is about him that you love so much?
Segalanya dari hujung rambut ke hujung kaki, Shikin sayangkan sharul sgt!!! Yes, he's not perfect neither, but for me he is the NEXT TO PERFECT!... and Caring even jarang tunjuk...

10. What is about him that u wish he would change?
ummphh...
1)QUIT SMOKING *Abg, Ayang serius nie..*
2) jgn asyik mengahadap komputer main game sgt2.

11. You will lose your mind n crack your head when he?
when he get mad..so horror...everything gonna be not ok... huhuhu

12. You will smile tru your eyes for the whole day when he?
1) say, "I Love You," n kiss my forehead every morning
2) support me to give my wishlist...
3) give me a suprise gift (esp. barang yang I idamkan)


13. complete below sentences"My love towards my hubby is as big as...?
mountain... i love u so mmuchh sayang Mr. Sharul Nizam Bin Ahmad :)


DONE!!!

XOXO,









No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails